- Zákaznický servis
- Můj billiard.cz
- Chytré vyhledávání
- Zásady ochrany osobních údajů
- FAQ
- iPhone App
- Android App
- Tablety
- Desktop
Dovolujeme si Vám představit naši společnost, prostřednictvím těchto internetových stránek. Jsme výrobci kulečníkových stolů nejvyšší kvality. Celou nabídku kulečníkového sortimentu najdete na těchto stránkách.
Náš sortiment se zaměřuje na výrobu, prodej a servis kulečníkových stolů do domácností, do společenských místností a firem, kulečníkových heren, barů, do rekreačních chat nebo do soukromých chat. Vyrábíme a dodáváme stolní fotbálky pro všestrannou zábavu. V našem internetovém obchodě najdete široký sortiment šipkového zboží, pokrového zboží, rulety pro zábavu, karetní a šachové stolky a spoustu doplňkového zboží. Vyrábíme a dodáváme barové pulty, kompletní vybavení heren. Také příslušenství ke kulečníkům se neustále mění a rozšiřuje, my se snažíme nabízet vždy to co je novinkami na trhu a co požadují zákazníci.
Dovážíme zboží od všech světových značek, tága Artemis, Longoni, Buffalo, Adam, McDermott, Predator, Lucasi aj.
Těšíme se na Vaši návštěvu v našem internetovém obchodě, kde si můžete prohlédnout kulečníkové příslušenství, nejprodávanější typy stolů a další. Rádi se s Vámi domluvíme na schůzce, zboží přivezeme nebo pošleme
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Quotidie s.r.o.Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a reklamační list, kde přesně vyspecifikujete závadu výrobku.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
Prosíme, napište podrobnosti na info@billiard.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.
Kontaktujte nás telefonicky +420 773 220 110 nebo písemně e-mailem: info@billiard.cz a popište problém.
Poskytneme Vám úplné a odborné informace, sdělíme Vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
Pokud posíláte zboží na výše uvedenou adresu, doporučujeme přiložit:
Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s odběrem přepravní společností případně s osobním odběrem.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to zasláním zboží na adresu:
Quotidie s.r.o.Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
V obou případech přiložte Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (doc, 42 kB).
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má BILLIARD.CZ ( Quotidie s.r.o.) právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít BILLIARD.CZ ( Quotidie s.r.o. ) s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.
Zákazník si objedná tágo jde si do herny zahrát a zjistí že mu tágo nevyhovuje. Nicméně tágo již použil a ohrál kůži a opatlal špici a oprýskal lak . Nic není ztraceno, použitím nezaniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale spotřebitel bude muset uhradit opotřebení.
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na info@billiard.cz.
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy: